sobota, 29 sierpnia 2015

Back To School #1

Wakacje ... tak szybko minęły , że nawet nie wiemy kiedy , a jak patrzemy na kalendaż to widzimy już 1 wrzesień . W wakacje robiliśmy  co chcemy , leniuchowliśmy  , super się bawiliśmy , wyjeżdaliśmy , przezywaliśmy różne przygody . A od wtorku zacznie się szkoła , ale ja chcę iść  już do szkoły ,ponieważ nudno się trochę robi  .   Dziś przygotowałam  dla was Back To School .

Zeszyty  podzielę  na kilka części , niektóre zostały zakupione  w Empiku , Biedronce , [ Tiger ] i w papierniczym .

                                          Najpierw przejdziemy do zeszytów kupionym w empiku :)



Gdy zobaczyłam te zeszyty zakochałm się w nich !!! Tak to prawda ' Dzień bez matematyki jest dniem udanym "

                                                      Te zeszyty zostały zakupione w Biedronce
  
                                                
                                              Cęntki w tym zeszycie bardzo przypadły mi do gustu i oczywiście jest kotek jeden z moich ulubionych zwierząt .


                       
                                              Jak wspomniałam wczśnij  kocham koty ,więc musiałam go kupić :)



                                   Kolejne zeszyty kupiłam   w papierniczym .



                     
                                                    Ostatnie zeszyty i rzeczy zakupiłam w Tiger !!!
                           Niedawno w Bydgoszczy otworzyli    Tiger sklep Duński . Moim pierwszym wrażeniem jak tam weszłam było wielkie ŁAŁ !!! Mogłabym tam kupić wszystko , takie cudne i słodkie rzeczy tam były . Jeśli będziecie mieli okazję tak być , to naprawdę polecam :) 




            Jeśli nie wiecie co to jest to się dowiecie . Ta dziwna rzecz to mega duża gumka do mazania . Ma ona 12 cm i jest troszkę ciężka . Kupiłam ją z tego powodu , ponieważ lubię szalone i dziwne rzeczy .

To już wszystkie rzeczy które chciałam wam pokazać !!! Mam nadzieję , Back To  School się wam podobał .


                                              Będę bardzo wdzięczna  za  komentarze i obserwacje :)

                                                 

24 komentarze:

  1. Fajne zeszyty :)
    Szczególnie spodobał mi się ten ołówek i gumka :)
    http://salszon-lifestyle-party-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna gumka! Chciałabym kiedyś pojechać do Tigera, takie małe marzenie ale słyszałam, że rzeczy mają nieziemskie!
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post i Ładne zeszyty a gumka mega Zapraszam do mnie olciaaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te pierwsze Zeszyty :D
    natiax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zeszyty, bardzo oryginale :) Gato ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zeszyty, zniechęciło mnie do nich jedynie to, że są w twardej okładce
    somethingforyou0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zeszyty

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bylam jeszcze w bydgoskim tigerze, a stad pochodzę, ale przy kolejnej wizycie w domu na pewno zajrze, bo w poznaniu jest taki malutki :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zeszyty, choć najbardziej podoba mi się ten z Tiger tak samo jak gumka, są genialne! U mnie dopiero jutro otwierają Tiger i już wiem, że na pewno stracę przez niego dużo pieniędzy, ponieważ byłam w Dani i pierwsze moje słowo to było wielkie "Łoł" :)

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zeszyty! Uwielbiam empik, wszystko co w nim jest jest zachwycające *-*

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne są te zeszyty, które kupiłaś w Empiku. Jutro też się tam wybiorę, to może jeszcze takie znajdę. Gumka tak samo jest genialna, ale nie wiem czy bym się zdecydowała taką kupić. Raczej stawiam na klasykę. Obserwuję. Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam
    http://xroxanne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zeszyty, szczególnie ten z kotami mi się podoba :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  13. Te zeszyty są kozackie :D Ja nie ufam ludzią , którzy majaą 5 z fizyki :D


    http://gosiaandmisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy, szczególnie ten zeszyt z głowami kota i ołówek, mega! :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post! :)
    Zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pierwsze zeszyty z opisami genialne i bardzo trafne! Pamiętam, że też nie byłam zwolenniczką matematyki, jako pierwszy wybrałabym oczywiście ten z kotem- idealny jak dla mnie :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne napisy na zeszytach^^

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zeszyty:) też lubiłam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zeszyty w dwoch pierwszych sie zakochalam <3

    www.wooho11.blogspot.com - zapraszam :) jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) odwdzięczam się <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham Tigera :d mam podobną gumkę do gumowania :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post, szkoda tylko że zaglądam tutaj trochę za późno :D
    Pozdrawiam http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń