sobota, 30 maja 2015

Wycieczka nad morze

Witajcie ! Dzisiejszy post będzie trochę inny ponieważ będę pisać o mojej wycieczce szkolnej nad morze !
                  Ostatnie trzy dni spędziłam nad morzem w Nadolu , Helu ,Łebie ,i Dąbkach . było fantastycznie !!! Wyjechaliśmy 28 maja i jechaliśmy 3 godziny autobusem . W autobusie nie nudziliśmy się ,ponieważ rozmawialiśmy na różne tematy i oczywiście się śmialiśmy . Na samym początku pojechaliśmy na Półwysep Helski . Poszliśmy tam na latarnie morską i była strasznie wysoka , schody były przerażające . ale warto było wejść ponieważ zobaczyliśmy piękne widoki .   Następnie ruszyliśmy do fokarium ! Foki były  przesłodkie  i śmieszne . Po fokarium pojechaliśmy na plaże odpocząć po podróży .
                          


Następnego dnia wyruszyliśmy do Łeby . W Łebie płynęliśmy  stadkiem pirackim , dużo osób nie chciało płynąć ale jednak dały się namówić . Prawda jest tak że nie lubię  pływać stadkami , od tego kołysania  bolała mnie głowa więc nie podobało mi się , choć widoki były piękne ! Morze Bałtyckie jest Piękne !!!  Po rejsie mieliśmy czas na kupowanie pamiątek .Dalej, pojechaliśmy  na plaże do Dębek , słońce świeciło jak nigdy ! Nie spodziewanie nauczyciele wymyślili nam konkurs na zrobienie czegoś z piasku . Podzieliliśmy się na dwie drużyny , chłopaki i dziewczyny . My z piasku zrobiliśmy syrenkę morską ,  a chłopacy zamek . Wygrały oby dwie drużyny . Później pojechaliśmy na basen do Gniewina.













             Ostatniego dnia także poszliśmy pieszo do skansenu w Nadolu , moim zdaniem było ciekawie.Tak właśnie kończył się nasz pobyt nad Morzem Bałtyckim . Cały ten wyjazd był megasuper ! Bez moich przyjaciół ten wyjazd by się nie udał i dziękuje im za to !!!

7 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że jeszcze nigdy nie byłam nad polskim morzem, ale mam nadzieję, że kiedyś w końcu tam pojadę ;) Co prawda woda tam pewnie nie jest ciepła tak jak nad Adriatykiem, mimo to myślę, że warto zaliczyć te miejsce, a twoje zdjęcia są tego dowodem ;) Bardzo pozytywne !! Czekam na kolejne posty
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś mieszkałam na Helu przez rok, bardzo fajne miejsce zimą, polecam. Następnym razem jednak daj troszkę większe zdjęcia - bardzo ładna syrenka na piasku.
    Pozdrawiam

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka lat temu byłam w fokarium, chcę wrócić tam jeszcze raz- było świetnie (: B. ładne zdjęcia, w następnych postach dodawaj większe zdjęcia (:
    http://marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje! zostałaś nominowana prze ze mnie do Lba, zapraszam i licze na obserwacje http://wejdznamojegobloga.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak naprawdę ja praktycznie co roku staram się jeździć nad morze i wiem doskonale, że jest to coś niezwykle ważnego aby dobrze wypocząć. Jestem także zdania, że świetnie mi się spędza czas w https://www.lazurowybrzeg.pl/ i każdemu polecam ten ośrodek.

    OdpowiedzUsuń